پمپ کفکش ابارا EBARA

پمپ کفکش ابارا EBARA

کفکش استیل ابارا

گروه صنعتی برقاب صنعت

تاریخچه

شرکت صنایع پمپ آب آرا در سال 1373 در ایران تاسیس گردید و فعالیت خود را به صورت عملی آغاز کرد.

طی 23 سال گذشته شرکت ابارا با ارائه بیش از هزار مدل از محصولات برند پمپ ابارا و تولید داخل رنج وسیعی از محصولات پمپی ، گامی موثردر صنعت پمپ کشور برداشته است.

در راستای هدف ارائه خدمات و راهکارهای بهینه  و جواب گویی به طیف وسیعی از خواسته های مشتریان و نیل به دیدگاه Solution محوری در صنعت کشور، برند ابر از سال 1395 رسما فعالیت خود را در شرکت صنایع پمپ آب آرا آغاز نمود.

برند ابر ارائه دهنده مجموعه وسیعی از محصولات و خدمات در صنعت آب ، فاضلاب و تاسیسات می باشد.

جهت مشاهده پمپ های کفکش ابارا اینجا کلیک کنید

کفکش استیل ابارا
کفکش استیل ابارا

کفکش تمام استیل ابارا BEST 1 VOX

این سری از کفکش های ابارا تمام استیل می باشند و از استلنس استیل 304 ساخته می شوند. الکتروموتور پمپ کفکش ابارا BEST در دو مدل تکفاز و سه فاز تولید می شود. پمپ کفکش ابارا BEST جهت جابجایی اب استخر، برداشت آب از جوی و چاه های کم عمق، … مورد استفاده قرار می گیرد.

[psfw slug=”14603″]

 

متریال مورد استفاده در ساخت کفکش ابارا BEST

پوسته بدنه پمپ کفکش ابارا BEST از استلنس استیل 304 ساخته می شود.

پروانه پمپ کفکش ابارا BEST از استلنس استیل 304 ساخته می شود.

در ساخت محفظه الکتروموتور پمپ کفکش ابارا BEST از استلنس استیل 304 استفاده می شود.

سیل مکانیکی پمپ کفکش ابارا BEST از نوع دو لبه NBR می باشد و از آلیاژ کربن سیلیکون بر روی سیلیکون کارباید ساخته می شود. همچنین محل استقرار سیل (کاسه سیل ) از استلنس استیل 304 ساخته می شود.

شفت، پمپ کفکش ابارا BEST از استیل 303 به همراه پوشش سرامیکی ( BEST ONE ) ساخته می شود.

در روغنکاری، پمپ کفکش ابارا BEST از روغن سفید معدنی ESSO MARCOL 172 استفاده می شود.

مشخصات سیال

سیال جهت جابجایی با پمپ کفکش ابارا BEST باید از دمای کمتر از 40 درجه سانتیگراد داشته باشد، همچنین حداکثر قطر ذرات جامد نباید از 20 MM بیشتر باشد.

حداکثر غوطه وری در عمق آب بین 5 تا 10 متر می باشد.

توان الکتروموتور پمپ کفکش ابارا BEST بین 0.33 اسب بخار تا 2 اسب بخار می باشد. دور همگی 2900 دور در دقیقه می باشد.

حداکثر آبدهی پمپ کفکش ابارا BEST بین 10.2 متر مکعب در ساعت (M3/H) تا 21.6 متر مکعب در ساعت می باشد.

حداکثر ارتفاع قابل تامین داخل لوله در پمپ کفکش ابارا BEST بین 8.3 متر تا 18.4 متر می باشد.

دهانه رانش دهانه خروجی در پمپ کفکش ابارا BEST بین 4 / 1 1 اینچ تا 2 / 1 1 اینچ می باشد.

با توجه به این موضوع که دانش و تجربه مهم ترین عامل در بهره برداری می باشد  با استفاده از مقاله های منتشر شده تخصصی گروه صنعتی برقاب صنعت می توانید دانش و اطلاعات خود را در مورد بهره برداری و نگهداری انواع الکتروموتور، الکتروگیربکس، پمپ آب، موتور برق و دیزل ژنراتور، … افزایش دهید.

 

برقاب صنعت


گروه صنعتی برقاب صنعت با ربع قرن تجربه در زمینه فروش و خدمات رسانی انواع موتورآلات و تجهیزات صنعتی کشاورزی مفتخر است. در جهت آسان سازی کسب اطلاعات فنی مهندسی و خرید محصولات برای شما هموطن گرامی فروشگاه آنلاین برقاب صنعت وابسته به گروه صنعتی برقاب صنعت را در اختیار شما هموطن گرامی قرار دهد. تا در هر جای ایران پهناور که در حال کار و زندگی می باشید. به راحتی از خدمات تخصصی فنی و مهندسی و خرید مطمئن بهره مند شوید.

مهندسین ما در واحد فنی منتظر شما هستند. تا در طراحی ، خرید، و انجام انواع پروژه های کشاروزی، صنعتی و ساختمانی ( گلخانه صنعتی، پرورش ماهی، انواع صنایع سبک و سنگین، صنایع شیمیایی، راهسازی، دامداری و دامپروری) دانش کافی و کاربردی را در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که قیمت ها در فروشگاه آنلاین برقاب صنعت، نازلترین قیمت در بازار است. و مشاورین فنی و تخصصی گروه برقاب صنعت در زمینه های مختلف فعالیت این گروه، اعم از آبرسانی ساختمانی و خانگی توسط پمپ آب های خانگی. ساخت دستگاه های تخصصی توسط الکتروموتور ها و گیربکس ها در صنایع کوچک و بزرگ. کشاورزی و تجهیزات آن در مزارع، باغها، و یا گلخانه ها یا پرورش دام، طیور و آبزیان. راهسازی و ساختمان سازی توسط ابزار و تجهیزات تخصصی، از مجرب ترین و خبره ترین مشاوران تخصصی در آن زمینه هستند. لذا به شما صنعتگر، کشاورز و یا هموطن گرامی این اطمینان اگر می دهیم که با یک بار خرید یا مشاوره مشتری دائم برقاب صنعت خواهید شد.

از اینکه گروه صنعتی برقاب صنعت را برای خرید و کسب اطلاعات فنی و مهندسی انتخاب و اعتماد کرده اید متشکریم.

تهران، خیابان سعدی جنوبی، پاساژ سعدی قدیم واحد ۴٫۶

تلفن تماس: ۳۶۶۱۳۷۷۴

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X